Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

Orice

Mi-e dor de tine..
Tu ai plecat
Eu am rămas...
Nu ştiu cînd te vei întoarce...
Nici măcar "ramas-bun" nu ai spus...

...

O lacrimă curge pe fata mea...
Acum şi a doua...
Iar acum...lacrimile mele curg siroaie
Ca si picurii de ploae,toamna...

...

Mi-e dor de tine..
As vrea sa fii acum,aici...
Sa mă tii în braţe,
şi sa îmi spui ca totul o sa fie bine...

...

Un gînd zboară mereu la tine.
Oricînd,la orice ora...
Nu ştiu..poate si tu te gandesti la mine...
Dar ştiu ca mi-e foarte dor de tine...

2 comentarii:

am copiat,si am dat paste in word ca sa citesc.


vreau sa te felicit stefi! :*:*

esti bestiala. sincer tre' sa dai la arte sau la filo. :*

 

Trimiteți un comentariu