Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

Incerc...

Incerc:
-sa am din nou acele intentii
-sa zambesc neconditionat
-sa-mi revina ganduri marunte care ma faceau sa inteleg acele lucruri imense
-sa fiu fericita pana la refuz
-sa nu ma cert cu persoanele care mi-au demonstrat ce insemn pentru ele
-sa nu par cine nu sunt
-sa plang cu zambetul pe buze
-sa le arat cat de mult ii iubesc
-sa ascult luna cum plange si sa ii dau umarul meu sa planga pe el
-sa imbratisez soarele cand sunt intinsa pe iarba verde si moale
-sa numar fiecare stea,in fiecare seara inainte de a adormii
-sa scap de orice problema
-sa nu-mi mai fac iluzii
-sa inteleg fiecare cuvant spus
-sa fiu LIBERA.

1 comentarii:

libertatea...cel mai dulce lucru ;)

 

Trimiteți un comentariu