Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

O alta zi...

8.07.2010...O alta zi in care nu pot sa adorm decat foarte tarziu...chiar mi se pare ca,cu fiecare zi care trece somnul si linistea din mine trec si ele odata cu timpul...Mi se pare asa de ciudat..Parca nu mai sunt eu ...parca sunt o alta persoana care incearca sa scape de stresul provocat de familie,prieteni si muulte alte persoane..si sincer nu reusesc sa scap de acest stres care imi mananca fiecare zi din viata..simnt ca nu imi gasesc locul nicaieri..oriunde l-as cauta...
Cum sunt plecata,simnt ca orasul in care normal ar trebui sa ma simnt ca acasa.....pur si simplu..nu il pot numi "acasa"...Parca si prietenii mei se indeparteaza de mine...cu fiecare zi care trece ii simnt mai departe...si mai departe de mine..Nu stiu dece mi se intampla asta..poate pentru ca sunt tot plecata si ...pur si simplu nu stiu..acum sunt in Zalau .... ma gandesc ca daca vin acasa..o sa fiu mai mult singura...aici mi-am facut niste prieteni..nu sunt ei de varsta mea,dar te distrezi la maxim cu ei !...Iar daca acum merg acasa..parca ..parca sunt singura..simnt ca mereu cand plec de acasa..las totul balta ,iar cand vin..parca trebuie s aicnep totul de la 0.Acum imi momentul asta..nu imi este foarte dor de casa..parca imi este mai bine aici..poate prea bine..dar totusi..as vrea sa merg inapoi sa vad ce s-a mai intamplat pentru ca imi este dor de toti si de toate....
Aceasta este o alta zi in care ma gandesc ca ce rost ar mai avea sa merg acasa cand simnt ca aici imi este foarte bine..Ce rost ar mai avea ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu