Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

Un alt adevar.

Bine ma. Inteleg si eu ca am 14 ani. Am suferit si eu...La 14 ani nu stiu daca se poate numi suferinta.Poate este doar o dorinta de a fi inteleasa...Dar au fost niste clipe in care nu ma puteam opri din plans si ma gandeam la cele mai rele lucruri....Sunt copil..stiu asta...Inteleg ca voua,celor mai mari,vi se par chestii banale...Sunt poate chestii banale,dar totusi..ce treaba aveti voi ? Ganditi-va ca pe vremea cand erati voi copii de varsta mea erau alte vremuri ! Acum totul s-a schimbat...Acum fiecare copil gandeste departe si crede ca poate face orice..Recunosc.Asta cred si eu..Si ce aveti voi de acolo ? Chiar nu inteleg.E viata mea si nu cred ca ar trebui sa va bagati..Acum unii copii de varsta mea,se maturizeaza...Fiecare "suferinta" il face sa vada altfel lucrurile...Fiecare "suferinta" il face sa deschida ochmult prea repede pentru varsta lui...
La 14 ani voua nu vi se pare normal sa te maturizezi sau sa plangi pentru probleme,sau sa te gandesti ca viata nu e roz..Pentru ca viata chiar nu e roz !...Eu chiar nu inteleg anumite lucruri legate de viata..si sincer. nici voi nu le intelegeti..Bine. sunt de acord ca sunt inca un copil..Dar la varsta mea unii chiar sunt maturi si vad viata altfel de cum o vedeti voi. Habar n-am daca ce scriu aici are vreo valoare sau vreo importanta...Nu inteleg dece incerc sa va explic voua ce simnt si ce cred eu la varsta mea..E intru-totul problema mea.
La 14 ani nu stiu daca e suferinta...dar stiu ca unele lucruri chiar dor..unele cuvinte chiar te ranesc..unele momente nu le uiti..si acele lucruri te fac sa te maturizezi mult prea repede.
Ce treaba aveti voi daca la 13-14 ani am suferit ? nu ati trait voi in locul meu..poate unii nu ati patit ce am patit eu..Chiar nu vreau sa va dau voua explicatii pentru ca nu le-ai intelege si unii chiar nu le-ar crede.
Pe mine sincer chiar nu ma intereseaza ce vreti voi de la viata,asa ca poate ar trebui sa nu va intereseze nici pe voi.PA :*

2 comentarii:

Genial :)

App imi poti spune si mie cum ai pus chestia aia cu reactii ? te rog :o3

 

ma ii adevarat ce ai spus tu acolo.
si ce incerci sa explici
numai ca in postarea asta eu vad ca te stresezi foarte mult pentru tot felu.
da imi place:*

 

Trimiteți un comentariu