Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

Drugs.| Partea 3.

Deci..cum am mai spus,au innoptat acolo,in acea padure...A doua zi dimineata,in jur de ora 9,s-au trezit si si-au continuat drumul.La un moment dat unul dintre ei intreaba:
-Si...unde mergem? In cazul in care nu ati observat aceasta este o padure..nu pare sa fie ceva urma de civilizatie..
-Pai...Mergem spre primul satuc sau oras care ne iese in cale...
-Bun..Si acele unde este ?
-Sincer sa fiu,nu stiu.Niciodata nu am fost bun la geografie.

2 ore mai tarziu au vazut intrarea intr-un sat..parca era un sat fantoma..nici o masina,nici urma de picior de om..nimic..Au intrat in sat si au batut la o usa oarecare...A raspuns o doamna care parea cumsecade...
-Da ? Ce doriti ?
-Buna ziua..Scuzati-ne deranjul...Nu ne puteti lasa va rog sa dam un telefon urgent? Ca am fost dati jos din tren intr-o padure si am innoptat acolo...
-Ba da.Poftiti !.
-Multumim frumos.

Ii da` telefonul fix ( telefon de pe vremuri ) si tanarul isi suna prietenul de la care facea rost de acele tigari.
-Salut ! Frate,nu poti veni dupa noi ? ca controlorul ne-a dat jos din tren si am dormit in padurea unde ne-a lasat...Am mers ce-am mers pe jos dimineata si am intrat intr-un sat...-Ma scuzati,cum se numeste satul ?
-Bulgareni.
-Multumesc.
-Deci suntem in Bulgareni...Stii unde este ?
-Da.
-Si crezi ca poti sa vi dupa noi ?
-Da..Te sun pe numarul asta cand sunt la intrarea-n sat?
-Da.
-Bine.Ne vedem. Salut !.
-Ok! Salut !.


1 ora si jumatate mai tarziu a venit dupa ei si i-a dus intr-un oras indepartat de orasul in care locuiau ei...Ei facem rost de bani zi de zi ca sa poata sa-si asigure marfa iar acel prieteni al lor le tot aducea.
Asa a continuat un an de zile...Ei isi faceau din ce in ce mai rau...

Dupa 1 an si 2 luni,ultimul care a intrat in acea gasca,s-a imbolnavit de heptatia,dar el nu stia...A tot continuat sa traga....Isi facea din ce in ce mai rau..
Dupa inca o luna care a trecut s-au dus inapoi in orasul in care au locuit,iar el merge acasa sa vada daca parintii lui mai traiesc...Tatal lui era mort de cateva luni iar mama lui era in spital...A mai cautat niste bani si a gasit..I-a luat pe toti si a plecat sa isi aduca tigari cu acel drog...A mai tras 2 tigari si a fost gata..A cazut pe jos si a murit pe loc. L-au gasit prietenii din gasca lui si au chemat salvarea..
3 zile mai tarziu a fost ingropat..Si asa se duce fiecare persoana care ia droguri....Un sfarsit tragic...

3 comentarii:

spuneti nu drogurilor :D

 

hai mey ce plm , cum sa zici nu drogurilor, drogurile sunt bune :))

 

Trimiteți un comentariu