Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

Friends.

Prietenia..un cuvant minunat care ti raspunde multor intrebari,cum ar fi...
-Cine sunt prietenii?
-Ce fac ei?
-La un moment dat te atasezi de ei?
Si asa mai departe...Si de asemenea,acest cuvant iti da' raspunsul acestor intrebari...
-Prietenii sunt persoane care fac parte din viata ta.
-Ei te ajuta cand iti este greu si se bucura cu tine cand ti'e bine.
-Bineinteles ca te atasezi de ei pentru ca fiecare prieten are ceva special care te face sa simnti un sentiment puternic si pe care nu credeai ca'l vei simnti pentru cineva , si probabil..intr-un timp destul de scurt...
Prietenii iti ofera umarul lor atunci cand plangi sa plangi pe el,iti ofera momente de neuitat , se bucura cu tine cand ti'e bine,iti ofera o dragoste speciala...
Aceste persoane pot sa vina si sa plece...cei care pleca niciodata nu ti-au fost cu adevarat prieteni...cei care raman,vor ramane o viata...pentru ca un prieten adevarat il gasesti foarte greu si la fel de greu va ve'ti despartii..Mereu in viata ta vor aparea persoane noi si probabil te vei atasa si de ele si la un moment dat,poate cand vei trece printr-o pasa proasta te vor lasa...
In viata mea au aparut niste persoane minunate care mi'au fost alaturi pana si in cele mai grele momente din viata mea..momente despre care altii nici nu au vrut sa auda...Aceste persoane minunate m-au sfatuit,m-au incurajat,mi-au spus vorbe frumoase cand am avut nevoie,ei m-au ajutat si ceva foarte important..mi-au daruit un anumit lucru de care altii nici nu s-au straduit macar sa aduca vorba.
..acel lucru minunat este un sentiment de afectiune,pe care il pot numi iubire...Aceste persoane speciale nu sunt multe,dar ele mi-au castigat intr-un timp foarte scurt afectiunea si increderea.Ele mereu m-au inteles si mi-au fost alaturi,iar pentru acest lucru le multumesc si le voi multumii toata viata.:)
Va iubesc :*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu