Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

together.

Era zi.Era vara.Era foarte cald.Cei doi se plimbau linistiti pe un camp...Amandoi taceau,la care in momentul urmator el spune:
El: As vrea sa iti spun ceva...
Ea: Spune.
El: Am tot ezitat pana acum,dar m-am gandit mai bine si cred ca a venit momentul sa-ti spun ceea ce simnt pentru tine..
Ea: Ce simnti pentru mine ?
El: Pai...simnt o compasiune..Nu stiu cum sa descriu in cuvinte ceea ce as dori sa iti spun,dar totusi..voi incerca...
Sta putin sa-si gaseasca cuvintele...Nu dupa mult timp spune:
El: Esti foarte frumoasa..Ca o stea ce lumineaza noaptea...In ochii tai pot citii fericirea pe care o simnti in anumite momente,si deasemenea tristetea care iti inneaca privirea...Parul tau,blond si lung...atat de moale si fin ca matasea pura...Sincer sa fiu..Iubesc tot la tine..Din clipa in care te-am vazut prin scoala mi-am dat intr-un fel anume,deosebit,seama ce pot simnti pentru tine.Ceea ce nu am simntit pentru nici o alta fata pana acum,si nu cred ca voi mai simntii..Aceasta dragoste care o simnt pentru tine,este probabil cel mai minunat lucru care mi s-a intamplat...Cand te vad,inima incepe sa-mi bata mult mai tare,iar cand esti departe de mine ma simnt atat de singur..atat de neajutorat..Tu esti sensul vietii mele..Parca intreaga mea viata se invarte in jurul tau si a ceea ce faci...Parca singura mea dorinta este sa simnti si tu acelasi lucru si sa imi fi alaturi...Sa poti plange pe umarul meu atunci cand esti in cele mai grele momente,si sa radem impreuna ca doi copii care se joaca in parc in cutia cu nisip...Nu stiu daca simnti si tu acelasi lucru pentru mine,si daca simnti,te rog sa-mi spui...
Ea: Sincera sa fiu...de prima data cand te-am vazut am simntit ceva foarte puternic si special pentru tine...De cum ti-am vazut zambetul am putut intelege ce spun picurii de ploaie cand cad pe pamant...atuncea am putut asculta cu adevarat ce spune marea cand este frig,atuncea am putut sa-i zambesc cu foarte multa caldura iubitului nostru soare...De cum am vazut ca o lacrima a cazut din ochii tai am simntit ca sufletul mi-l sfasie cineva in mii de bucati...Simnt ca fiecare dintre noi are nevoie de o anumita persoana care ne este predestinata...Pentru mine,acea persoana esti chiar tu...
El ii zambeste frumos si cald,iar ea ii priveste ochii plini de bucurie...
El: Imi pare rau..Nu ma mai pot abtine...
Si in momentul urmator o saruta cu dragoste ca sa poata simntii prin fapte tot ce a spus el...Ea fericita ii raspunse la sarut...
Ea: Nu stiu..Ce simnt eu acum...Ce este?..Este cu adevarat iubire?..
El: Nu stiu..Dar stiu ce simnt eu...Ceea ce simnt eu in momentul de fata..Este cu adevarat ce vreau sa simnt toata viata mea pentru tine..Iubire...

1 comentarii:

Bai! Prea tare. Prea,prea,prea tare!
Jur! :*

 

Trimiteți un comentariu