Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

Close to you.

A trecut mai mult de cateva luni de cand tot ce a fost intre noi s-a terminat...

E o alta zi plictisitoare si banala din viata mea.De cand ai plecat parca fiecare zi nu are nici un sens..Imi amintesc si acum de acele clipe minunate,pline de fericire si zambete calde...de mangaieri fine,de sarutari dulci...de acele plimbari pe campul inverzit cu vantul care ne batea in par,de cuvinte frumoase...de acele priviri care ma faceau sa ma simt iubita si plina de viata.
Cand stau si ma gandesc la tine,imi vin in minte multe intrebari fara raspuns...
Sa iau partea pozitiva ?
...Ma bucur ca esti bine :)...
Sau cea negativa ?
...Esti departe de mine ...
De cate ori imi spuneai ca ma iubesti,dar daca chiar asa era...dece m-ai parasit ?
Acum..ma gandesc la tine,si-o lacrima imi cade pe trup;imi amintesc clipe fericite petrecute cu tine...clipe pe care,probabil nu le voi mai revedea niciodata...Mi-e dor de tine...

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu