Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

For him.

EL...El este persoana care...care tine la mine indiferent de cum as fi.. indiferent de fiecare defect fizic sau moral al meu..mă accepta asa cum sunt si eu pe el la fel.
El are un fel de a fi....Acel fel de a fi care la orice faptă făcută sau orice cuvînt spus mă fac sa rad sau cel puţin sa zambesc :). Fiecare gînd de al meu se îndreaptă spre el...Orice as face,sau as spune,el mereu va fi în mintea si inima mea.
Cînd sunt tristă sau abătută,el este printre persoanele...printre puţinele persoane care mă asculta si cat pot mă ajuta... El este printre puţinele persoane care sunt lîngă mine,si printre puţinele persoane care sunt cu adevărat importante în viaţa mea.As vrea sa îi multumesc pentru tot,dar din păcate nu am cuvinte...

Mereu am avut nevoie de cineva care sa imi spune " te iubesc " sau "ai grija de tine " si mereu am avut nevoie sa îi spun si eu cuiva " te iubesc " , " O sa am... " sau sa îi spun si eu " ai grija de tine "...si într-un final am găsit persoana... Acea persoana esti ,chiar TU.

P.S. Te iubesc !

2 comentarii:

ptr ca e chiar special si ptr ca el chiar merita zambetul tau..mereu am stiut ca iti va fi si bine!ptr ca meriti si esti si tu o pers minunata:*

 

. intradevar ..de un "EL" avem toate fetele nevoie :) . ma bucur ca ai parte ..si eu am parte de un "EL" ..>:D< am sa citesc si restu postarilor . e minunat blogu :)]

 

Trimiteți un comentariu