Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

Rain


O alta zi plictisitoare..o zi de joi în care fiecare pleacă la şcoală de dimineaţă..
Dimineaţa cînd am mers si eu cu fratele meu..nu ploua.
dar a început...o ploaie tristă si apăsătoare..
Haide sa îţi pun nişte întrebări...
Asculţi ce spune ploaia cînd cade pe pămîntul rece si îngheţat ?
Dacă da...ţie ce îţi spune ?
Dacă nu înţelegi,de ce nu o asculţi o data cu atenţie ?
Ascultă cum suspina...

Cînd vine ploaia ,toţi vrem sa plece...Dar cînd este extrem de cald afara,de ce unii îşi doresc sa se întoarcă ?

Printre multe picături de ploaie se aud nişte gînduri care nu mai vor sa tacă...sunt gandurile tale care îşi doresc sa nu mai vină niciodată ploaia...Fiecare persoana are o umbrelă care mai de care mai colorata ca sa mai inveseleasca puţin atmosfera si acel peisaj sumbru..Fiecare zi parcă e doar alb-negru si pe ici pe colo cîteva nuanţe de verde de la copaci si culorile maşinilor care trec...
Fiecare picătură de ploaie se înghesuie sa cadă pe pămîntul rece si îngheţat pentru a-l umezii si pentru a ne racorii în zile calduroase de vară care stau sa apară...
De ce fiecare suntem atat de atenti la detalii apasatoare care ii dau batai de cap vietii ?
De ce ploaia nu are nevoie de atat de multe detalii ?
Si încă o data ploua..
Ploua peste sufletul si gîndirea mea...Ploua cu picuri mari si deşi..
Acei picuri care mi se strecoară în vise si coşmaruri...

1 comentarii:

ador ploaia..sa o privesc..sa dorm cand ploua...

 

Trimiteți un comentariu