Invăluirea sufletului

Fericire,Dulce Amagire.Zambete de decor.Vise si Cosmaruri Personale.Fulgi de Sperante.

Prietenii mei.

Prietenii mei sunt :
-cei mai speciali
-cei care sunt langa mine oriunde si la orice ora
-cei care imi zambesc oricat de imperfcta as fi
-cei care ma ajuta pana peste masura
-cei care imi dau umarul lor sa plang pe el cand ochi imi sunt innecati de lacrimi
-cei ce mereu imi spun ce ii deranjeaza ca sa-mi pot schimba atitudinea
-cei care niciodata nu m-au parasit
-cei care rad cu mine atuncea cand ziua imi este plina de fericire netarmurita
-cei care stiu ca niciodata nu m-ar parasi pentru nimic in lume

Ei sunt cei pe care ii iubesc pana peste masura !

2 comentarii:

sper sa fiu printre ei!
pentru ca meriti multe!
pentru ca eu nu am fost chiar perfecta!
t iu`<3

 

chiar esti printre ei :*

 

Trimiteți un comentariu